دستمال مرطوب آدونیس

ساخت وبلاگ
لازمات خویش را عده فرمایید. برای اضافه کردن روغن‌های ضروری به شامپو، به چندین چیز برای قرار به چنگ آوردن در بالای شامپو نیاز خواهید داشت. دستمال مرطوب آدونیس همینطور یک کاسه اندازه گیری، قیف، ظرف خرد برای ادغام کردن و یک بطری شیشه‌ای تیره رنگ و یا این که یک بطری پلاستیکی با یک درب سفت را عده نمائید. نینیکس ترکیبات شامپو و روغن ضروری را در یک بطری تیره رنگ با یک درب سفت مراقبت فرمایید، چون نور و روشنایی، گرما و اکسیژن قادر است رایحه و خواص روغن‌ها را از در بین پیروزشود.
مدام بعد از به کار گیری از روغن‌های ضروری یا این که شامپوی خویش، درب آن را سفت ببندید.
بعضا از روغن‌های ضروری با ماهیت غلیظ، میتوانند پلاستیک را تخریب نمایند. بدین ترتیب مدام بایستی روغن‌های غلیظ و ترکیب‌ها را در بطری‌های شیشه‌ای محافظت فرمایید.
یه خرده از شامپو را از قوطی خارج بیاورید
یک قاعده بهتر، استعمال نزدیک به 20 قطره روغن ضروری به ازای هر نصف فنجان (120 میلی‌لیتر یا این که 4 اونس) شامپو میباشد. شامپو را اندازه بگیرید و آن را داخل پیاله ترکیب‌کن بریزید. پیش از ریختن شامپو، قیف را باطن دهانه بطری بچسبانید تا از ریختن آن پرهیز خواهد شد.
 
در صورتی‌که پیش از اینً این شغل را اجرا نداده‌اید، با نصف فنجان (120 میلی‌لیتر یا این که 4 اونس) شامپو استارت فرمایید، این اندازه در حالتی که میباشد که ممکن میباشد رایحه و تأثیر روغن‌های مستعمل را دوست نداشته باشید.
در صورتی‌که میخواهید از یک بطری بدون نقص شامپو به کارگیری فرمائید، ملاحظه کنید که یک‌سری اونس یا این که چندین میلی‌لیتر شامپو در بطری وجود داراست تا معین نمائید به تعدادی قطره روغن ضروری برای به کار گیری نیاز دارید. در شکل افزودن به عبارتی روغن به آحاد بطری، می توانید مستقیماً روغن را به بطری شامپو اضافه نمایید.   
روغن‌ها را با یکدیگر ادغام نمائید
در یک پیاله خرد، در شکل رغبت حدود 20 قطره از ترکیب روغن‌های ضروری گوناگون یا این که 20 قطره از یک روغن را بریزید. آنها را با یک قاشق هم بزنید یا این که آنان را جنبش دهید تا با هم ادغام شوند و آن گاه مخلوط روغن را رایحه فرمائید.  
 
به حافظه داشته باشید که مقدار روغن گزینه به کار گیری خویش را بر طبق مقدار شامپو ارتقاء دهید. بخش اعظمی از بطری‌های شامپو، دربردارنده 12 تا 16 اونس (355 تا 473 میلی‌لیتر) شامپو می‌باشند، بدین ترتیب در صورتیکه میخواهید به یک بطری بی نقص شامپو، روغن اضافه فرمایید به 60 تا 80 قطره روغن نیاز دارید.   
روغن‌ را به شامپو اضافه کرده و هم بزنید
وقتی که از فیض ترکیب روغن ضروری راضی بودید، آن را باطن شامپو بریزید و ادغام فرمائید. برای دوری از ریزش، از قیف استعمال نمائید.
در شکل داشتن یک تکه چوب یا این که یک قاشق بلند و باریک که باطن بطری فرو می‌رود، میتوانید روغن‌ها را داخل شامپو هم بزنید. در غیر این شکل، آن را حرکت ملایم بدهید.
مدام شامپو را پیش از استعمال، حرکت دهید تا روغن‌ها در سراسر شامپو توزیع شوند.
دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 148 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 13:58

مسلماً این رنگ مو سر چشمگیر میباشد البته رنگ‌های فانتزی مانند آبی‌رنگ کلاسیک بیشتر از سایر رنگ‌ها قصد به محو شدن دارا‌هستند. دستمال مرطوب آدونیس جهت تقابل با محو شدن قبل از موعد رنگ موی، ما به شما پیشنهاد میکنیم که مرحله دیگری مانند اسپری گیسو براق کننده رنگ موی مارک ماتریکس را به روتین محافظت گیسو خویش اضافه فرمائید. چند دفعه در هفته مواد آن را روی موها اسپری نمایید تا رنگ در موهای شما بماند. نینیکس موهای رنگ گردیده گاهی ممکن میباشد به لحاظ کم آب و آسیب پذیر برسند و اما لمس آن ها اینگونه حسی نیز داشته باشند. یک ماسک مو سر آب رسان عمیق و هفتگی به روتین نگهداری از گیسو خویش اضافه کرده تا به بهبود ظواهر و احساس موهای شما یاری دهد. ما به شما ماسک مو سر چندین کاره و اعجاز‌گر ماتریکس را سفارش میکنیم که از محصول ها حفظ مو سر کره‌ای الهام گرفته گردیده و موهای مصدوم شما‌را معالجه می‌نماید. محافظت در منزل صرفا نصف نزاع‌ای میباشد که بایستی ایفا دهید، رنگ گیسو شادابی مانند آبی‌رنگ کلاسیک نیاز به حفظ در تالار آرایشگاه به طور منظم دارااست. چنانچه میخواهید رنگ موهای خویش را تا مکان ممکن خوشگل و سرحال نگهدارید، ما به شما سفارش می کنیم که هر شش عدد هشت هفته برای ریشه گیری موهای خویش به تالار آرایشگاه بروید.
شایسته ترین رنگ موهای آبی‌رنگ کلاسیک برای آزمون کردنآبی رنگ کلاسیکبا زدن رنگ مو سر آبی‌رنگ کلاسیک به تک تک موهایتان که تماماً سرد و متانت قسمت میباشد، هیچوقت نادرست نخواهید کرد. از آرایشگر خویش بخواهید تا این رنگ چشمگیر از آبی رنگ کلاسیک را برای داشتن رنگ مو سر عجیب برای شما در حیث بگیرد.


رنگ مو سر تکه‌ای آبی رنگ کلاسیکدر صورتیکه شما هنوز برای داشتن موهایی به طور کاملً آبی‌رنگ فراهم نیستید، از رنگ عمل خویش بخواهید تا این رنگ گیسو آبی رنگ کلاسیک را به طور تکه‌ای به موهایتان اضافه نمائید. این نوع رنگ موی که به نگهداری یه خرده نیاز داراست، راهی خوب برای تجربیات کردن رنگ گیسو فانتزی میباشد.


آمبره ارغوانی به آبی رنگ کلاسیکرنگ آبی رنگ کلاسیک به تنهایی چشمگیر میباشد البته از آن خوب وقتی میباشد که با رنگ موی کلاسیک دیگری مانند ارغوانی ادغام می‌گردد.


ریشه‌های آبی‌رنگ کلاسیکشاید تا به درحال حاضر راجع به نقاشی کردن زیر موها شنیده باشید البته درباره ی ریشه موهای با رنگ فانتزی چی! ما این رنگ گیسو آمبره را با ریشه‌های به رنگ آبی‌رنگ کلاسیک تیره دوست داریم.


باب با رنگ آبی رنگ کلاسیکآیا درگیر به پندار کردن دراین باره می‌باشید که چه سبک مویی برای علامت دادن رنگ مو سر جدیدتان مطلوب میباشد؟ ولی که سبک مو سر ترند و بسیار خوشگل باب!


آبی رنگ کلاسیک پرجلوهدر حالتی که شما نگران می باشید که رنگ مو سر جدیدتان بیشتر مشابه رنگ قلم شمعی گردد تا رنگی هنری، از آرایشگر خویش بخواهید تا این رنگ مو سر آبی رنگ کلاسیک و پرجلوه را برای شما در حیث داشته باشد. استعمال مدبرانه از هایلایت و لولایت به موهای شما عمق و جلوه گزینه نیازش را میدهد.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 117 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 14:47

این همگی سال ما عاشق مزه کدویی حلوایی بودیم و بعداز سپری شد سال‌ها تناول کردن یک لاته داغ کدو حلوایی با دارچین هنوز هم دلچسب به لحاظ میرسد. دستمال مرطوب آدونیس در صورتی میخواهید هر کناره از منزل خویش را با یک سری شمع فتیله‌ای دارنده عطر گرم کارامل لبریز نمائید، ما به طور کاملً از شما امان می کنیم. نینیکس دارچین ترد و وانیل شیرین همچنان آپ تو دیت میباشند. آیا درپی راهی می باشید تا به سایر افراد نماد دهید که شما ملکه پاییز می باشید؟ پس رنگ مو سر کدو حلوایی را فراموش نکنید! هر سال فصل پاییز، ما تعداد بخش اعظمی از اشخاص جاه طلب را در عرصه رنگ گیسو می بینیم که‌این رنگ نتایج از ادغام رنگ‌های قرمز‌رنگ را با گیسو و پوست خویش مبتنی بر می‌نمایند. فرقی نمی کنید که شما بخواهید برای او‌لین با در عمرتان از رنگ مو سر مسی استعمال فرمائید یا این که شخصی مجرب در دنیای رنگ موهای قرمز‌رنگ به اکانت بیایید، برای استحصال کلیه اطلاعاتی که در باب این رنگ گیسو بلوطی ترند نیاز دارید، به قرائت نوشته‌ی علمی ادامه بدهید.
 
رنگ گیسو داغ کدو حلوایی چیست؟
برای اصلاح کردن یک لاته کدو حلوایی بهتر مدام می بایست با قضیه‌ای از شیر و اسپرسو داغ آغاز نمائید. آن گاه بایستی مزه‌های شیرین مانند دارچین، جوز هندی و وانیل را پیش از مخلوط کردن همگی چیز با خامه زده گردیده به آن اضافه نمایید. رنگ گیسو با همین نام نیز مشتمل بر تک تک مواد مذکور در صدر می شود، یعنی مخلوط رنگ قهوه‌ای گرم با قرمز رنگ کرمی و شاید حتی مایحتاج باشد پاره ای رنگ بلوند به آن اضافه نمائید تا رنگ موی در انتها به زیبایی برای هر رنگ پوستی مطلوب باشد. در شرایطی که رنگ موهای شما تیره میباشد، اساسی میباشد بدانید که آرایشگر شما ناچار شود پیش از رنگ آمیزی موهایتان آن‌ها‌را پر‌نور نماید تا مطمئن خواهد شد که رنگ موهای شما به زیبایی تبدیل به مسی میگردد. دکلره کردن مدام منجر تولید زخم به موهایتان می‌گردد ولی یک آرایشگر ماهر و مجرب می تواند کاری نماید تا موهای شما به لحاظ تندرست رسیده و اینگونه حسی نیز به شما بدهند. پس نگران نباشید!
 
چه طور از رنگ گیسو داغ کدو حلوایی محافظت کنیم؟
اشخاص دارنده موهای قرمز رنگ مدام عده ای دمدمی مزاج به حیث می‌رسند که کردار آن‌ها زود تغییر‌و تحول می‌نماید... و رنگ موی قرمز‌رنگ نیز از خیلی جهات می توانید اینگونه خصوصیاتی داشته باشد. پیگمنت قرمز‌رنگ ممکن میباشد خیلی سریع پس از به کار گیری محو بشود به این ترتیب داشتن اپ‌ای منظم برای با آرایشگرتان جهت حفظ از رنگ گیسو بایستی یکی‌از اولی کارهایی باشد که حتی قبل از حضور در تالار آرایشگاه آن را در حیث دارید. در منزل از کاندیشنر و شامپوهای نگهدارنده رنگ گیسو به کارگیری نمائید تا رنگ موهایتان روشن و معرکه به حیث رسد. ما شیفته شامپو و کاندیشنر‌های مارک ماتریکس هستیم که با این غرض ساخته شدند. حتی پیش از اینکه در خصوص پر‌نور کرده اتو موی خویش تصور کنید، موهای خویش را با یک لایه اسپری مراقبت حرارتی مو سر مانند اسپری طلایی چندین کاره مارک لورآل بپوشانید.
دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 103 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 15:11

رنگ آمیزی موهایتان خوشگل میباشد، البته با سپری شد مجال، رنگ آغاز به محو شدن می‌نماید و ظاهری کسل کننده به جا می گذارد. دستمال مرطوب آدونیس درصورتی که به‌این فکر‌می‌کنید‌ که چه طور رنگ موهای خویش را جدید فرمایید یا این که آن را برای مقطع وقتگیر مراقبت نمائید. نینیکس ما نکات و ترفندهایی را گرد هم آورده‌ایم که میتوانید با توجه به آن‌ها، رنگ موهایتان را حتی بعداز هفته‌ها به به عبارتی روزی که موهایتان را رنگ کردید، برگردانید.

نقاشی کردن موها خودباوری را برای بخش اعظمی مهیا می‌نماید. ولی مراقبت رنگ عمل دشواری میباشد. در‌این نوشته‌ی علمی به نظارت شایسته ترین نحوه‌ها برای نگهداری رنگ گیسو سوای نقاشی کردن دوباره میپردازیم. به تلاوت ادامه دهید تا بیشتر بدانید.

ماندگاری رنگ گیسو چقدر میباشد؟
برهه زمانی فرصت ماندگاری رنگ موهای شما به نوع رنگ مو سر شما و یکپارچگی موهای شما بستگی داراست. در صورتیکه از رنگ مو سر نصفه مستمر استعمال نمائید، رنگ مو شما حدود 6 هفته ماندگاری داراست. در صورتی کوتیکول رخنه‌ خورده یا این که مجروح داشته‌باشد، ممکن میباشد بازه زمانی مجال کمتری باقی بماند. درصورتی که از رنگ مو سر مستمر به کارگیری میکنید، میتوانید انتظار داشته‌باشید که رنگ آن حدود 6 ماه باقی بماند.

بافت موی و رنگ طبیعی موهای شما نیز گزینش کننده بازه زمانی مجال ماندگاری رنگ موی میباشد. در‌صورتی‌که موهای بسیار متخلخل دارید، احتمالاً رنگ سریعتر محو می گردد. زمانی کلام از موهای بلوند یا این که پر‌نور میگردد، رنگ مو سر ممکن میباشد موها را لکه دار نماید.

بعضا از رنگدانه‌های گیسو به جهت اندازه‌ی مولکولی که دارا هستند سریعتر از سایر محو میگردند. رنگ گیسو قرمز رنگ خیلی سریعتر از سایر مستعد محو شدن میباشد. صورتی نیز قادر است محو گردد و رنگ نارنجی رنگ رنگی روی موهای پر‌نور باقی بگذارد.

چه موهای بلوند و چه تیره داشته باشید، تجدید رنگ موهایتان به صورت آراسته منجر ماندگاری بیشتر رنگ گیسو میگردد و سبب می شود موهایتان سلامت‌خیس و براق‌خیس گردد. درپی با طریق‌ی جدید کردن رنگ گیسو در منزل و ماندگاری بیشتر آن آشنا میشوید.

چه‌گونه رنگ موهای خویش را در منزل جدید کنیم ؟
طراوت رنگ مو سر فرایند احیای رنگدانه موهای شما فارغ از نقاشی کردن دوباره میباشد. این شایسته ترین شیوه برای خودداری از محو شدن رنگ موهای شما و تولید درخشش جدید رنگ میباشد. در اینجا تعدادی نکته وجود دارااست که می تواند به شما یاری دهد رنگ مو سر خویش را از میان چیره شود:

1. معالجه درخشان کننده گیسو را آزمون فرمائید


درخشان کننده گیسو یک رنگ پوششی نصفه همیشگی و روشن میباشد که موها را درخشان نشانه می دهد و رنگ تحت آن را قفل می‌نماید. این یک طریق معالجه درخشان کردن مو سر برای شاداب کردن رنگ موهای شما میباشد. این جنس دربردارنده آمونیاک وجود ندارد و خلاف بعضی از رنگ‌های مو سر برای استعمال مکرر بی‌خطر میباشد. شما همینطور میتوانید از یک درخشان کننده در منزل استعمال نمائید که چندین دقیقه تحت دوش به دست آوردن ارتفاع میکشد و کدری را از موهای شما بیرون می‌نماید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 100 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 12:29

در صورتی‌که درباره ی شوره مرطوب نشنیده‌اید، این شوره نوعی شوره رمز میباشد که در تاثیر روغن طبیعی روی پوست رمز شما ساخت میگردد. دستمال مرطوب آدونیس شوره راز کم آب معمولاً خفیف‌خیس از شوره مرطوب میباشد. این نوع شوره رمز بیشتر اشخاص دارنده پوست راز چرب را ذیل اثر قرار می دهد و قالب‌ها به تارهای مو سر می‌چسبند و بزرگتر از قالب‌هایی می باشند که در شوره راز کم آب مشاهده می کنید. نینیکس با این هم اکنون، راهکار‌های مطلوب برای معالجه شوره رمز قادر است به شما در از فی مابین بردن قالب‌های خارشی یاری دهد. در اینجا، ما در ارتباط کارداران ساخت و ساز شوره رمز، طرز‌ی خلاص شدن از شر آن و موردها دیگر مشاجره کرده‌ایم.

شوره رمز مرطوب چیست؟
در پایین پوست رمز، غدد چربی وجود دارا‌هستند که وظیفه مهم ساخت‌و‌ساز سبوم روغن طبیعی را بر عهده دارا هستند. این سبوم مو سر و پوست رمز شما‌را مرطوب نگه‌میدارد و از خشکی آنان پرهیز می‌نماید. همینطور به مراد کاهش موخوره و خودداری از ظواهر شدن علائم پیری کار می‌نماید.

خلل وقتی استارت میگردد که غدد چربی آغاز به فعالیت می‌نمایند و مقدار متعددی سبوم ساخت و ساز می‌نمایند. سبوم مازاد استارت به توده شدن روی پوست رمز شما می‌نماید و سبب ساز چسبندگی آن می گردد. استارت به جذب و چسبیدن به خاک و سلول‌های مرده‌ی پوست می‌نماید و در فیض شوره رمز ساخت و ساز می‌نماید . از آنجایی که سبوم مرطوب میباشد، یک لایه مرطوب روی پوست راز شما تشکیل می دهد. بدین نوع شوره راز شوره‌ی مرطوب یا این که شوره‌ی روغنی می گویند.

دلایل شوره راز مرطوب چیست؟
چرا غدد چربی شما ناگهان استارت به دیوانگی می‌نمایند و سبوم مازاد ساخت می‌نمایند؟ بهتر، شایع‌ترین علل تغییرات هورمونی ناشی از بلوغ یا این که استرس میباشد. یک کدام از دیگر از دلایل اساسی میتواند عادات شامپو زدن نامنظم باشد که سبب به پاک سازی ناکافی پوست رمز و متعاقب آن تجمع کثیفی و سلول‌های مرده‌ی پوست می‌گردد که سبب ساز مرطوب شدن پوست رمز میگردد.

شوره مرطوب چه گونه روی ابروها و مژه‌ها ساخت و ساز میگردد؟

غدد چربی در سراسر تن شما قرار دارا هستند. صرفا نواحی دیگری که به جز پوست راز شما دارنده مو قطور می باشند و در معرض فضا می‌باشند، ابروها و مژه‌های شما میباشند. از این پس، غدد چربی در آن نواحی نیز میتوانند سبوم بیش تر از حد ساخت نمایند و منجر شوره رمز مرطوب شوند.

شوره رمز کم آب در مقابل شوره مرطوب
شوره رمز کم آب معمولاً دربرگیرنده قالب‌های خرد و سپید رنگی میباشد که با کوچکترین حرکتی به راحتی از پوست راز می‌ریزند. برعکس، شوره‌ی مرطوب به طور قالب‌های شوره تعالی، رنگ زرد و چسبناک ظواهر میشود که به هم چسبیده و به ساقه موهای شما می‌چسبند و به راحتی نمی‌افتند. معمولا بعداز خاراندن پوست رمز تر می گردد.

شوره رمز کم آب سبب قرمزی یا این که تحریک پوست راز نمی شود و در ماه‌های فصل تابستان از دربین می‌رود. البته شوره‌ی مرطوب بیشتر یک بیماری زمانبر بازه زمانی میباشد و منجر خارش و التهاب شدید در پوست رمز می شود. این نوع شوره سبب ساخت‌و‌ساز حس تر شدن در راز می شود.

از آنجایی که شوره مرطوب یک بیماری زمان بر برهه زمانی میباشد و سبب ساز خارش شدید میگردد، بایستی آن را با داروهای طبیعی که به صورت خاص این ایرادات را غرض قرار می دهند، معالجه فرمائید. در اینجا یکسری آیتم وجود دارااست که میتوانید آنان‌را آزمون فرمایید.

بیشتر بخوانید: 16 بهره‌ی اثرگذار برگ گواوا برای مو سر، پوست و تن درستی شما

چه‌طور شوره راز را از موهای تر از فی مابین ببریم؟

ژل آلوئه ورا

سرکه سیب

آب لیمو و آب آملا

جوش شیرین

دانه شنبلیله

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 123 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 14:22

موهای خویش را بشویید و آب مازاد آن را با دست بگیرید. مقداری از شامپو را در کف دست خویش بریزید و آن را روی پوست راز خویش بمالید. دستمال مرطوب آدونیس پیش از شستوشو موها، تعدادی دقیقه پوست رمز خویش را کاملا ماساژ دهید. نینیکس آن را بیشتراز 30 ثانیه روی پوست راز و موهای خویش بگذارید. بهتر با آب بشویید و با یک قابل انعطاف کننده ادامه دهید.
از شامپو زدن مجدد دوری کنید چون ممکن میباشد پوست راز و مو سر را کم آب نماید. برای استحضار از اینکه چندبار بایستی از شامپوی روشن‌کننده استعمال فرمائید، ادامه مقاله را بخوانید.

چنددفعه بایستی از شامپوهای روشن‌کننده بهره برد؟

هیچوقت بیشتراز یک یا این که دو توشه در هفته از شامپوهای روشن‌کننده به کارگیری نکنید.

یک توشه در هفته از آن به کارگیری فرمائید چنانچه:

در‌صورتی‌که پوست سرتان چرب میباشد و از تولیدات آرایش و پیرایش مو سر به کارگیری نمیکنید.
بایستی ساعت‌های زمانبر خارج بمانید و به شدت عرق نمایید.
دو توشه در هفته از آن به کارگیری نمایید در شرایطی‌که:

شما به صورت آراسته از تولیدها آرایش و پیرایش گیسو به کارگیری میکنید و پوست سرتان چرب میباشد.
در صورتی موهای طبیعی دارید، عالی میباشد هر دو هفته یک توشه از شامپوی روشن‌کننده استعمال فرمایید. پیش از خرید شامپوهای روشن‌کننده، مواد تحت را رسیدگی فرمائید.

مواد موردنیاز در یک شامپو روشن‌کننده موی
شامپوهای روشن‌کننده ممکن میباشد دربردارنده ماده شوینده آنیونی باشند:

لوریل سولفات‌ها: این‌ها هم در آب دشوار و قابل انعطاف و هم در کف فعالیت می‌نمایند. لوریل سولفات‌ها تمیز‌کننده‌های بهتر می‌باشند و به راحتی شسته میگردند. لوریل‌سولفات‌های دوستداشتنی گزینه استعمال در شامپوها عبارتند از:

سدیم لوریل‌ سولفات
آمونیوم لوریل سولفات
تری اتانول آمین لوریل سولفات
سولفات‌های لورت: این‌ها نسبت به لوریل سولفات‌ها ملایم‌خیس می‌باشند، ولی هنوز هم منزه‌کننده‌های خوب میباشند و خواص کف‌کنندگی دارا هستند. سولفات‌های لورت که معمولاً در شامپوها به کارگیری میگردد عبارتند از:

سدیم لورت سولفات
آمونیوم لورت سولفات
تری اتانول آمین لورت سولفات
همینطور ممکن میباشد درپی موادی مانند آلفا‌‌الفین‌سولفونات و استئارات‌سدیم باشید. این مواد کثیفی و رسوب را از پوست راز تمیز می‌‌نمایند.

علاوه‌بر شامپوهای روشن‌کننده، میتوانید از دیگر تولیدها روشن‌کننده پوست رمز نیز به کارگیری فرمائید. نگاهی بیاندازید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 77 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 13:29

از تیغ جدید به کار گیری فرمائید. تروتمیز تیغ‌تان را عوض نمایید و از تیغ‌هایی به کار گیری نمائید که تیز باشند. تیغ‌های سابق خلال اینکه دیگر تیز نیستند و به راحتی موهایتان را اصلاح نمی کنند احتمال عفونت و یا این که باکتری را نیز ارتقا میدهند. دستمال مرطوب آدونیس در انتهای دوش اصلاح نمایید. زمانی که در معرض بخار گرمابه قرار می گیرید موها به راحتی اصلاح می‌گردد. نینیکس شما بایستی دست کم ده دقیقه در گرمابه گرم بمانید و بعداز آن اصلاحتان را آغاز فرمائید.

از مصرف آب خیلی گرم خودداری کنید. در صورتیکه با آب بسیار گرم خزینه نمایید یا این که دوش بگیرید، پوستتان کم آب گردد که قادر است حالت را برای درست کردن بدتر نماید. قطعا پیش از اصلاح، آب را ولرم نمائید تا به راحتی بتوانید موهای بدنتان را اصلاح نمائید. از کرم یا این که ژل مرطوب کننده استعمال نمائید. شما هیچ زمان نباید پاهای خشکتان را به صابون خانگی آغشته فرمایید و از تیغ برای اصلاح موی به کار گیری فرمائید، چون به کارگیری از برخی از صابون خانگی ‌ها به جهت داشتن الکل و عطر پوستتان را حساس و تحریک می‌نماید. به این ترتیب عالی میباشد از یک ژل و یا این که کرم اصلاح تن که مرطوب کننده می باشند به کار گیری فرمائید تا رطوبت کافی به پاهایتان رسد.

اصلاح در جهت پرورش مو سر. مهم‌ترین کاری که می بایست برای اصلاح موهای پا اجرا دهید این میباشد که آن را در جهت پرورش مو سر اصلاح فرمایید. این عمل سبب می شود موهایتان به گذر زمان مجال کمتر و یا این که از ریشه انقطاع شوند و همچنین التهاب پوستتان کمتر گردد. همانگونه که می دانید یکی‌از انگیزه‌هایی که سبب می‌گردد مو سر در پوست برگردد و پوست ملتهب گردد این میباشد که اصلاح در مغایر رشد موی صورت پذیرد.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 109 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 18:36

روغن آرگان برگرفته از هسته‌ی درخت آرگان میباشد و به طلای مایع یا این که اکسیر طلایی دارای شهرت میباشد سرشار از اسیدهای چرب اثرگذار مثل اسید لینولئیک (دربردارنده ویتامین E میباشد)، دستمال مرطوب آدونیس امگا 3، امگا 6، امگا 9 و ویتامین A میباشد که به تجدید بنا پوست امداد می‌نماید. نینیکس از این رو می‌اقتدار اظهار کرد روغن آرگان یک آنتی اکسیدان طبیعی میباشد. امروزه از روغن آرگان در اکثری از تولید ها آرایشی تحت عنوان ماده‌ی اساسی تشکیل دهنده‌ به کار گیری می شود.

فواید روغن آرگان
از میان بردن مکان آکنه، آسیب و لک‌های پوستی
معالجه اگزمای موضعی و سوراخ‌های پوستی
ارتقاء کلاژن سازی پوست
کاهش دهنده‌ی التهاب پوستی
ضد افتادگی پوست
معالجه و بهبود سوختگی‌های بعد از لیزر
آبرسان و مرطوب کننده‌ی پوست
کاهش‌دهنده‌ی چروک‌های بدور لب، به دور دیده، پیشانی و گردن
قابل انعطاف کننده و مغذی پوست
در اختیار گرفتن کننده‌ی چربی در پوست‌های چرب
متعادل کننده‌ی PH پوست
محافظت رطوبت و چربی ناخن
پرایمر (پایین ساز آرایش و پیرایش روزمره) و محافظ پوست
دوری از ریزش موی
خودداری از شکنندگی ناخن‌ها
امداد به رویش ناخن‌ها و محافظت براقی و ترمیم آن
تحریک رویش دوباره موها
براق کننده، قابل انعطاف کننده و موقعیت دهنده‌ی گیسو
از در میان بردن بی آبی، جراحت و شکنندگی موی در تاثیر استعمال‌ی مداوم از ابزارهای حرارتی و شیمیایی
شکل خویش را با روغن آرگان، پاک و مرطوب نمائید
1. شکل‌تان را به روغن آرگان آغشته فرمائید و از شوینده‌ی بی آلایش بعداز آن به کارگیری فرمائید

تطهیر شکل با روغن آرگان حاصل درخشانی به همدم داراست؛ آغاز روغن آرگان را روی پوست‌تان بزنید، آن‌گاه با استعمال از شوینده‌ی بی آلایش، آن را بشویید و لطافت و زیبایی را به پوست‌تان کادو دهید.

چهار قطره روغن آرگان را روی شکل خویش بزنید و با نوک انگشت‌ و با به کارگیری از حرکات دایره‌ای آن را روی همگی شکل‌تان پخش فرمایید، آن گاه 60 ثانیه آن را ماساژ دهید و با استعمال از یک دستمال پاک کننده‌، شکل‌تان را منزه نمایید و در انتها آن را با آب ولرم بشویید و کم آب نمائید.
2. ارتجاعی کردن پوست با روغن آرگان

تعدادی قطره روغن آرگان را به تونر شکل‌تان اضافه نمایید تا پوست‌تان را هیدراته نماید.

تونر را میتوانید خودتان صحیح فرمایید کافی میباشد یک‌سری قطره روغن آرگان را به فصل بهار نارج و یا این که گلاب اضافه نمائید و به پوست‌تان بزنید.
سفارش میگردد روغن آرگان را به اندازه‌ی طبیعی روی پوست‌تان بزنید.
3. تولیدها آرایشی‌تان را به روغن آرگان آغشته نمائید

روغن آرگان مدل میباشد و خیلی سریع جذب پوست‌تان می گردد. در شکل به کارگیری از روغن آرگان حس چرب بودن نمی کنید، بدین ترتیب در حالتی که میخواهید صورت‌ای براق داشته باشید روغن آرگان را به تولیدها آرایشی‌تان اضافه نمایید. افزودن روغن آرگان به تولیدات آرایشی‌تان خلال مرطوب کردن به شادابی پوست‌تان نیز یاری می‌نماید.

یک قطره روغن آرگان را به مرطوب کننده، ضدآفتاب و یا این که فاندیشن مایع اضافه نمایید، آن‌گاه با نوک انگشت‌تان آن را ادغام فرمائید و به طور خویش بزنید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 97 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 13:22

در حالتی که میخواهید پوستی صاف و براق داشته باشید، می توانید با به کار گیری از مواد اول که در خانه خویش دارید یک اسکراب صحیح نمایید. دستمال مرطوب آدونیس همینطور می توانید از اسکراب‌هایی که فراهم می‌باشند استعمال نمائید. شما میتوانید با به کار گیری از وسایل ارزان بها خانگی مانند: شکر، روغن نارگیل، جو دوسر و حتی زغال اخته یک اسکراب لایه‌بردار طبیعی تنظیم نمائید. نینیکس به خودتان یک معالجه آبگرم خانگی بدهید تا پوستی قابل انعطاف، صاف و تندرست داشته باشید.

اسکراب روغن زیتون و قهوه
1. یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق چایخوری پودر قهوه را ترکیب نمایید
 این اسکراب جوان سازی دارنده کافئین میباشد که سبب ساز میگردد پوست شما سفت، پر‌نور و صاف گردد.  این اسکراب برای معالجه پیری پوست یا این که هنگامی که میخواهید انرژی بیشتری را به پوست‌تان بدهید و یا این که آن را پر‌نور‌خیس فرمایید فوق العاده میباشد.

در شرایطی‌که روغن زیتون در دسترس ندارید، می توانید از روغن نارگیل یا این که کره شیا به کار گیری فرمائید.
در صورتی میخواهید این اسکراب را به ماسک تبدیل نمایید، پاره ای عسل به آن اضافه فرمایید.
2. شکل خویش را بشویید
مطمئن گردید که پیرایش شما تمیز شد‌ه‌است، آنگاه شکل خویش را بشویید، آن را مقداری مرطوب نگه دارید تا برای اسکراب مهیا گردد.

3. اسکراب را روی پوست خویش بمالید
از حرکات دایره‌ای برای مالیدن اسکراب روی پوست خویش استعمال نمایید. روی نواحی که مقداری کم آب و کدر به حیث می‌رسند تمرکز نمایید.

4. اسکراب را بشویید
از آب گرم برای شستن اسکراب استعمال فرمائید، بعد شکل خویش را با حوله کم آب نمائید.

5. از مرطوب کننده به کار گیری فرمایید
قهوه قادر است پوست را پاره ای کم آب نماید. براین اساس مطلقا از مرطوب کننده به کارگیری فرمایید. در غایت شما به پوستی قابل انعطاف و صاف خواهید رسید.

اسکراب شکر قهوه‌ای
1. یک قاشق چایخوری شکر قهوه‌ای و چندین قطره آب را با هم ادغام فرمائید
 شما صرفا به مقدار پاره ای آب برای مرطوب کردن شکر نیاز دارید. برای حل کردن شکر از آب مازاد استعمال نکنید. ملاسblackstrap  مو جود در شکر قهوه‌ای به لایه‌برداری کردن شکل شما امداد و آن را براق و سلامت می‌نماید.

برای دریافت کردن فیض خوب، از شکر قهوه‌ای به مکان شکر سپید یا این که پودر شکر استعمال فرمائید.
 درصورتی که آکنه دارید، یکسری قطره روغن درخت دمنوش یا این که روغن اسطوخودوس را به آن اضافه نمایید، چون خواص ضد عفونی کنندگی دارا هستند و به خلاص شدن از شر آکنه یاری می‌نمایند.
2. شکل خویش را بشویید
مطمئن گردید که آرایش و پیرایش شما تمیز گردیده‌است، بعد شکل خویش را بشویید، آن را پاره ای مرطوب نگه دارید تا برای اسکراب مهیا گردد.

3. اسکراب را روی شکل خویش بمالید
اسکراب را با حرکات دایره‌ای و ملایم روی شکل خویش بمالید تا پوست‌های مرده را لایه‌برداری فرمایید. شکل خویش را به آرامی منزه نگه دارید تا شکر حل خواهد شد. در شکل میل میتوانید اسکراب را برای یکسری دقیقه روی شکل خویش بگذارید تا از آن تحت عنوان ماسک نیز به کار گیری فرمایید.

4. شکر را بشویید
از آب گرم به کار گیری فرمایید و مطمئن گردید که آن را از کناره‌ی چشمانتان آبکشی می کنید و دیگر نواحی که دسترسی به آن مقداری دشوار‌خیس میباشد را با آب بشویید. به این ترتیب شکل شما چسبناک نخواهد ماند. شکل خویش را با حوله کم آب فرمایید.

5. شکل خویش را مرطوب فرمایید
برای یاری به آبرسانی پوست از مرطوب کننده در آحاد شکل خویش به کارگیری نمایید، به دلیل آن که به کار گیری از اسکراب پوست شما‌را کم آب می‌نماید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 86 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 16:10

آفتاب سوختگی، یک نقص‌ شایع میباشد و سالانه حدود 42 درصد از عموم را با این اختلال مواجه می‌نماید. گرچه شایع میباشد، ولی در شکل تجارب کردن آن بیشتراز پنج توشه، دستمال مرطوب آدونیس خطر ابتلا به سرطان پوست نیز ارتقاء می یابد. زمانی که از پوست‌تان مراقبت نکنید و یا این که ضد آفتاب مصرف نکنید، پوست شما با قرار تصاحب کردن در معرض اشعه UVA  و UVB فروغ و روشنایی خورشید می‌سوزد. نینیکس در حالی که برای ساخت و ساز ویتامین D، روزمره به حدود بیست دقیقه آفتاب نیاز دارید. درصورتی که بیشتر از این فرصت در معرض روشنایی خورشید قرار بگیرید، خطر آفتاب سوختگی را ارتقا می‌دهید. پوست رمز، حیطه‌ای از پوست شماست که شما پیش از قرار به دست آوردن در معرض خورشید آن را فراموش می کنید. یک کلاه معمولی یا این که کلاه آفتابی معمولاً کل آن چیزی میباشد که برای خودداری از آفتاب سوختگی پوست رمز نیاز دارید.

نصیب اولیه معالجه آفتاب سوختگی در منزل
1. از آب ولرم یا این که خنک روی پوست راز خویش به کارگیری فرمائید
 در حالی که گرمابه کردن با آب گرم میتواند برایتان نا مطلوب باشد، ولی آب داغ روی پوست راز مجروح حتی قادر است برای شما غیر مطلوب‌خیس باشد. هنگام شستن موها، عالی میباشد از آب خنک به مکان آب داغ‌ به کار گیری نمایید تا پوست رمز مجروح‌ کمتر تحریک خواهد شد.

شما همینطور می توانید حوله را به آب سرد آغشته فرمایید و آن را روی رمز خویش قرار دهید تا به رفع حزن‌تان یاری نمایید.


2. از مصرف شامپوهای دربردارنده سولفات اجتناب نمایید
 پوست راز شما که آفتاب سوخته شد‌ه‌است، به رطوبت بیشتری برای تسکین نیاز دارااست. سولفات‌ها، نمکی می باشند که در اکثری از شامپوها وجود دارا‌هستند و سبب ساز می شوند پوست راز شما کم آب شوند و جراحت ببینند. برچسب ترکیبات روی شامپو را بخوانید و درصورتی که دربردارنده سولفات بود، سفارش میگردد از مصرف آن اجتناب نمایید.

خلال این، بایستی تلاش نمایید از شامپوها و قابل انعطاف کننده‌هایی که دربردارنده 18-MEAهستند به کار گیری نمائید. این ماده امداد می‌نماید تا رطوبت پوست راز مصدوم آماده گردد و بهبود یابد.
از قابل انعطاف کننده‌هایی که دربردارنده دایمتیکون می باشند نیز اجتناب فرمایید، چرا‌که در واقع نوعی سیلیکون میباشد و میتوانند منافذ و گرمای روی پوست راز را مسدود نمایند و منجر زخم و درد بیشتر شوند.


3. از سشوار و اتوی گیسو صرفه‌لحاظ فرمایید
 وسایلی که با گرما فعالیت می‌نمایند مانند سشوار و اتوی موی، منجر می شوند تا پوست رمز شما تحریک شوند. به این ترتیب از وسایل گرمایشی برای موهای خویش اجتناب فرمایید. گرمای ساطع گردیده از دستگاه‌ها، سبب کم آب شدن بیشتر پوست رمز‌تان میگردد و به آن جراحت می رساند. به این ترتیب بایستی حدود یک هفته از آنان خودداری کنید تاوقتی‌که آفتاب سوختگی پوست سرتان بهبود یابد.

بیشتر تولید ها آرایشی دربردارنده مواد شیمیایی میباشند که میتوانند پوست رمز آفتاب سوخته را تحریک نمایند. کوشش فرمائید تولید ها گیسو را در‌این مقطع به دستکم برسانید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 119 تاريخ : پنجشنبه 20 مرداد 1401 ساعت: 13:21

چنانچه پوستتان کدر به لحاظ میرسد خوب میباشد از سرم ویتامین C به کار گیری نمایید. برای داشتن پوست براق، صورتتان را بشویید آن گاه تعدادی قطره از سرم را روی پوستتان بمالید. دستمال مرطوب آدونیس آنتی‌اکسیدان‌های مو جود در ویتامین C می توانند التهاب پوست را کاهش دهند نینیکس و به ترمیم آن امداد نمایند. به حافظه داشته باشید که از مرطوب کننده بعد از سرم به کار گیری نمائید.

نصیب اولیه به کارگیری از سرم ویتامین C 
1. برای تشخیص حساسیت تست پَچ را اعمال دهید
یک قطره از سرم ویتامین C را روی بخش کوچکی از مچ دستتان بمالید. ازآنجاکه پوست این منطقه حساس میباشد، پس میتوانید متوجه حساسیت به ویتامین C گردید. 24 ساعت شکیبایی نمایید تا ملاحظه کنید پوستتان ملتهب گردیده‌است یا این که خیر. در شرایطی که به این شکل وجود ندارد، میتوانید سوای نگرانی از ویتامین C روی پوستتان استعمال نمائید.

در شرایطی‌که از AHA و BHA مانند اسیدهای گلیکولیک، سالیسیلیک یا این که لاکتیک استعمال میکنید بایستی پیش از مصرف سرم ویتامین C چندین دقیقه حوصله فرمایید تا پوستتان تحریک نشود. 


2. سرم ویتامین C را صبح و یا این که شب استعمال فرمائید
پوست تنها یکبار در روز میتواند ویتامین C را جذب نماید، بعداز آن در صبح و یا این که شب پیش از خواب به کار گیری فرمایید. به خاطر داشته باشید که بعداز به کارگیری از سرم، از ضد آفتاب به کارگیری فرمایید. در صورتی میخواهید پیش از مصرف سرم از مرطوب کننده استعمال نمایید، خوب میباشد که‌این شغل را در شب اجرا دهید.

 

3. صورتتان را با یک تمیز کننده ملایم بشویید
آب خنک را روی صورتتان بریزید و پاره ای از منزه کننده (به اندازه یک سکه) را روی صورتتان بمالید. از نوک انگشتانتان به کار گیری نمایید و به بازه زمانی 30 ثانیه منزه کننده را به آرامی روی پوستتان ماساژ دهید. بعد از آن آن را با آب بشویید.  

از منزه کننده‌ای به کار گیری نمایید که برای نوع پوست شما مطلوب میباشد. برای مثال در شرایطی که پوست حساسی دارید از تمیز کننده‌های فاقد بو به کارگیری نمایید که الکل نداشته باشد.


4. تونر را روی صورتتان بمالید
صورتتان را با یک دست منزه کم آب نمایید، بعد از آن یک توپ پنبه‌ای را به تونر آغشته نمایید و روی صورتتان بمالید. از زدن تونر به محیط دیده اجتناب نمایید. اذن دهید پیش از مصرف سرم، تونر کم آب گردد. 

در حالتی‌که پوست چربی دارید و از یک تونر دربردارنده بنزوئیل پراکساید به کارگیری می کنید دست‌کم 5 دقیقه پیش از استعمال از سرم طاقت فرمائید، چون مصرف به طور همزمان بنزوئیل پراکساید با ویتامین C کارآیی سرم را کمتر می‌نماید. 


5. دو تا سه قطره از سرم را روی صورتتان ماساژ دهید
از قطره چکان جانور در بطری سرم به کار گیری نمایید و 2 تا 3 قطره از سرم ویتامین C را کف دستتان بریزید. آن‌گاه انگشتتان را در روغن فرو نمایید و یه خرده از آن را روی سیرتکامل و پیشانی‌تان بمالید و به همین ترتیب آن را روی آحاد صورتتان ماساژ دهید.

 

6. پیش از به کارگیری از مرطوب کننده 5 الی 10 دقیقه حوصله فرمایید
پیش از به کار گیری از مرطوب کننده یا این که هر جنس دیگر از سرم ویتامین C استعمال نمایید. وقتی که پوستتان سرم را جذب می‌نماید مرطوب کننده را به آرامی روی صورتتان ماساژ دهید. 

در صورتیکه صبح این عمل را ایفا می‌دهید، از مرطوب کننده‌‌ی دربردارنده SPF برای حفظ از پوستتان استعمال فرمائید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 97 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 18:32

با وجود فصل‌های فصل‌پاییز و فصل زمستان، شما ممکن میباشد بی آبی پوست و گاهاً حتی پوست خیلی کم آب و رخنه‌ خورده را تحت عنوان سود‌ای از کم شدن دما تجارب نمایید. دستمال مرطوب آدونیس پوست پا، دست و آرنج کلفت‌خیس از سایر نواحی تن می‌باشند و می تواند بیشتر مستعد پوست کم آب و شکاف خورده باشند. در صورتی‌که شما هم متوجه این ایراد برای نواحی پا، دست و آرنج می باشید، به فقط چیزی که احتیاج دارید قرائت ادامه این نوشته‌ی‌علمی میباشد. ما به دنبال کیفیت برطرف کردن بی آبی و شکاف پوستی برای نواحی نام برده را گستردن خوا‌هیم بخشید، بعلاوه تنی چند از تولید ها انتخابی خودمان را نیز به شما معرفی خوا هیم کرد که برای مرطوب نگهداشتن پوست آن نواحی ضروری میباشد.

چه عواملی سبب پوست کم آب و سوراخ خورده میشود؟
بر پایه ی نتیجه ها پژوهش ها مایو کلینیک، یکی معتبرترین مرکز ها و دانش گاه‌های علم ها پزشکی عالم، پوست بی آبی و شکاف خورده معمولاً فعلا و در سود دست اندرکاران محیطی میباشد. زمانی که فصل تغییر تحول می‌نماید، پوست شما نیز ممکن میباشد دستخوش تغییراتی گردد و کم آب‌خیس از شرایط طبیعی گردد. از آنجایی که دمای ذیل و رتبه رطوبت نادر میتوانند رطوبت پوست شما‌را از فی مابین برنده شود، پس آن‌ها میتوانند استدلال کم آب شدن پوست باشند. به لطف باد سرد، دمای پایین صفر سکو و همینطور گرمای تصنعی نتایج از بخاری‌های برقی و دیگر گونه های بخاری، پوست شما در فصل‌زمستان در کم آب‌ترین شرایط خودش خواهد بود. ولی عامل ها دیگری هم می توانند در کم آب شدن پوست نقش داشته باشند. در اینجا چندین ادله مهم و رایج دیگر، به جز آب و هوا، گفته شده میباشد که سبب ساز بی آبی پوست و شکاف تناول کردن آن می شود.

1. خزینه با آب داغ
در صورتی شما عشق و علاقه به گرمابه‌های وقتگیر با آب داغ دارید، ممکن میباشد سبب ساز کم آب شدن پوست خویش گردید. هر چقدر که می توانید خزینه‌های خویش را کوتاه نگهدارید و به مکان آب داغ از آب ولرم به کار گیری فرمائید. بعد از خارج وارد شدن از گرمابه زمانی که پوستتان هنوز رطوبت داراست، مقدار متعددی از مرطوب کننده را به کل پوست تن خویش بزنید. چنین یاری میکنید تا رطوبت بیشتری در پوستتان بماند.

2. شنا کردن مکرر
آیا شما عاشق شنا کردن میباشید؟ دوست نداریم که‌این خبر بد را به شما بدهیم ولی شنا کردن مکرر، مخصوصاً در استخرهایی که خیلی کلر دارا هستند، قادر است منجر بی آبی پوست شما بشود.

3. صابون خانگی ‌های قادر
نگاهی به تولید ها روتین مراقبتی پوست خویش داشته باشید که مشمول صابون خانگی دست، شامپو، شامپوی تن و غیره می باشند. آیا مواد آن‌ها دربردارنده صابون خانگی و مواد‌های قادر میباشند؟ در صورتیکه اینطور میباشد، مواد آنان ممکن میباشد منجر از در میان رفتن مقدار متعددی از چربی‌های جانور سطح پوست و در غایت موجب کم آب شدن پوست گردد.

4. حالت فعلی پوست
مطابق یافته‌های مایو کلینیک، موقعیت خاص پوستی مانند درماتیت آتوپیک (اگزما) یا این که پسوریازیس میتوانند پوست شما‌را بیشتر مستعد کم آب شدن نماید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 97 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 14:06

لب‌های کم آب و رخنه‌ خورده بدترین وضعیت ممکن را دارا هستند، به خصوص هنگامی که میخواهید از رژلب درخشان و یا این که مات به کار گیری نمائید. مراقب لب‌های خویش باشید صحیح همچون هنگامی که برای نگهداری از پوست‌تان از لایه‌برداری، آبرسان و یا این که ضدآفتاب استعمال میکنید. دستمال مرطوب آدونیس ترفند دیگری برای حفظ از پوست لب‌ چیست؟ ماسک! در پی نکات تخصصی در باب کیفیت نگهداری از لب‌ در ماه‌های فصل تابستان گفته شده میباشد سفارش میشود آن را بازرسی نمائید و از دستور کار‌های ما برای تصحیح کردن یک ماسک لب که به التیام و صاف کردن لب‌هایتان یاری می‌نماید استعمال فرمائید.

یه خرده درباره لب‌هایتان بدانید
پوست روی لب بی‌نظیر میباشد: همچون پوست بقیه اعضای تن، سه لایه داراست ولی لایه شاخی (Stratum Coeum)– فرنگی‌ترین لایه پوست - روی لب‌ها نسبت به هر مکان تن نازک‌خیس میباشد. جنیفر هیرش میگوید که از هیچ مرطوب کننده‌ پوستی روی لب‌هایتان به کارگیری نکنید و بایستی توجه بیشتری روی لب‌هایتان داشته باشید. وی به کار گیری از طریق‌های درمانی مانند لایه برداری را به شما سفارش می‌نماید. با به کارگیری از مرطوب کننده و موم‌های طبیعی محافظ که دربردارنده روغن مارولا میباشند می توانید هرگونه پوست مرده را از فی مابین ببرید و پوست لب‌تان را برای به کار گیری از ماسک فراهم نمایید.  

ماسک لب خانگی
در‌این امر العمل خانگی، ماست ما‌را پایین اثر قرار میدهد. هیرش می گوید: "لبنیات خامه‌ای و تخمیر گردیده، لبنیاتی می باشند که با اسید لاکتیک بسته بندی می گردند. اسید لاکتیک، یک آلفا هیدروکسی اسید(AHA)  میباشد که با مسدود کردن سلول‌های مرده پوست، آنان‌را به آرامی لایه برداری کرده و از سطح پوست غیر وابسته می‌نماید. آنچه که خواهید مشاهده کرد پوست صاف و قابل انعطاف میباشد. ضمن اسید لاکتیک، ماست به جهت داشتن خواص پروبیوتیکی نیز شناخته شد‌ه‌است. هیرش توضیح می دهد: "پروبیوتیک‌ها مانند ماست، میتوانند به ساخت و ساز روده تندرست امداد نمایند. مطالعات آرم میدهد که پخش کردن پروبیوتیک‌ها (مانند ماست) روی پوست تاثیر متعادل کننده‌ای داراست. به کارگیری از ماست یک طرز بهتر و ملایم برای مرطوب کردن و آبرسانی کردن لب‌هاست. با مخلوط عسل ناپخته (رقیق کننده‌ای که می تواند رطوبت پوست را جانبداری نماید) و خیار میتوانید لب‌هایتان را با طراوت نمائید. در‌این قسمت یک فرمان العمل جذاب برای یک ماسک لب خانگی گفته شده میباشد. اسید لاکتیک، آلفا هیدروکسی اسید میباشد که با مسدود کردن سلول‌های مرده پوست، آن ها را به آرامی لایه برداری کرده و سوای اسکراب کردن آن‌ها‌را از سطح پوست مستقل می‌نماید.آنچه خواهید روئت کرد پوستی صاف و شاداب میباشد.

مواد موردنیاز:

نصف قاشق چایخوری عسل نپخته
1 قاشق چایخوری ماست
¼ قاشق چایخوری و یا این که 2 الی 3 قطره آب خیار
راهبرد‌:

آحاد مواد را در یک پیاله خرد ادغام فرمائید و روی لب‌های جدید لایه برداری گردیده بمالید.
 5 الی 10 دقیقه پیش از تمیز کردن ماسک، پارچه نرمی که در آب تر گردیده‌است را روی لب‌هایتان قرار دهید.
با یک مرطوب کننده یا این که روغن نارگیل این شغل را به نقطه پایان برسانید. فراموش نکنید که پیش از رفتن به خارج از ضد آفتاب روی لب‌هایتان به کارگیری فرمایید. این شغل به مراقبت از لب‌هایتان امداد می‌نماید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 120 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 12:59

بایدهای جوش‌های راز سیاه بینی1. استعمال از ضدآفتاب و اسباب و اثاث آرایش و پیرایش سوای روغن: از یک ضدآفتاب فارغ از روغن به کارگیری نمایید که منافذ شمارا مسدود نمی‌نماید. دستمال مرطوب آدونیس چنین از ساخت و ساز یک لایه روغنی روی پوست خویش پرهیز می کنید که می تواند جوش‌های رمز سیاه را بیشتر نماید.
2. مرطوب کردن پوست: مرطوب کردن امری ضروری میباشد چون بعضا از این رتینوئیدهای موضعی، ژل‌ها، اسیدها و معالجه‌ها میتوانند روغن‌های طبیعی پوست شمارا از فی مابین ببرند. ضمن این، مرطوب کننده به شما این قابلیت را می دهد تا سوای نگرانی در زمینه ی کم آب شدن پوستتان از این تولیدها روی پوست خویش استعمال فرمائید. میتوانید بعضا از مرطوب کننده‌های نان کومدوژنیک مو جود در بازار را پیدا نمائید که به طور خاص برای مسدود نکردن منافذ ساخته شدند.
3. به کارگیری از رخ براش: صورت براش عمیقاً پوست را منزه می‌نماید. آن‌ها به پوست شما نفوذ کرده تا منافذ پوست شمارا پاک کرده و چنین از به وجود داخل شدن جوش‌های راز سیاه خودداری می‌نماید.
نبایدهای جوش‌های راز سیاه بینی1. اسکراب کردن: اسکراب بیشتراز حد در واقع میتواند این ایراد را بدتر نماید چون ممکن میباشد روغن‌های طبیعی پوست شما از فی مابین برود و منافذ گشوده شما‌را در مقابل آلودگی و کثیفی زخم‌پذیر نماید.
2. فشردن جوش: به هیچ عنوان نباید اینکار را ایفا دهید! باکتری‌های جانور روی انگشتان شما می توانند پوست شمارا ملتهب و این می تواند جوش‌های رمز سیاه را تشدید نماید.
3. دوری کردن از شستشوی بیشتراز حد شکل: شستن شکل چند توشه در روز سیستم ایجاد سبوم پوست شکل شمارا نامتعادل می‌نماید. اینکار خیر فقط سبب ساز به تشدید شدن جوش‌های رمز سیاه بلکه سبب به خطاها دیگری در پوست نیز می شود.
معالجه‌های پزشکی پیشنهاد گردیده به وسیله متخصصان پوستداروهای سوای ورژن (برای جوش‌های رمز سیاه بی آلایش): معالجه‌های فارغ از ورژن جوش رمز سیاه به طور کرم، ژل، پد و سرم در دسترس میباشد. اکثر وقت ها اینها دربردارنده اسید سالیسیلیک می‌باشند.داروهای تجویزی: دارای تخصص پوست شما ممکن میباشد داروهای دربردارنده AHA ، BHA و رتینوئیدها را برای خودداری از مسدود شدن منافذ در فولیکول‌های گیسو را توصیه نماید.به‌دنبال به بعضا پرسش‌های پرتکرار در این باره خوا هیم پرداخت1. معالجه مطلوب برای منافذ گشوده چیست؟اولی گام برای معالجه منافذ گشوده، تقلید از یک روتین بهتر نگهداری از پوست میباشد. برای پاک نگهداشتن پوست  خویش از یک منزه کننده ملایم به کارگیری فرمایید. همینطور، از یک مواد طبیعی گردآوری کننده بهتر برای حقیرکردن منافذ پوست به کارگیری نمائید. دست‌کم یک توشه در هفته پوست خویش را لایه برداری فرمائید تا منافذ گشوده بسته گردد.
2. آیا دستگاه مکنده جوش‌های رمز سیاه حقیقتاً اثرگذار میباشد؟آن ها برای از دربین بردن جوش‌های سرسیاه سطحی و بعضی از چربی‌های نازک به کارگیری میگردند.
3. آیا خمیر دندان و نمک می تواند جوش های راز سیاه بینی را از دربین چیره شود؟اگرچه از خمیر دندان برای هدف ها آرایشی استعمال می گردد، البته دقیقا مشخص و معلوم وجود ندارد که به چه شکل در معالجه خطاها پوستی امداد می‌نماید. در حالی که شایعاتی مطابق یاری خمیر دندان به معالجه جوش‌ها وجود دارااست ولی این ماده می تواند سبب ساز برخورد شدید پوست نیز خواهد شد. از طرف دیگر، بافت دانه‌ای نمک ممکن میباشد به لخته شدن سلول‌های مرده پوستِ ساخت‌و‌ساز کننده جوش‌های راز سیاه یاری دهد.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت: 14:52

آیا معالجه کردن آفتاب سوختگی با روغن نارگیل فارغ از خطر میباشد؟
آری، اما فقط در مرحله خاصی از آفتاب سوختگی، در غیر این شکل میتواند موجب بدتر شدن آن گردد. در حالی که روغن نارگیل قادر است به صورت چشمگیری برای پوست اثرگذار باشد ولی فقط چنانچه میتواند با اضافه شدن به روتین نگهداری روزمره شما موثر باشد که در طول مطلوب و صحیح از آن به کارگیری فرمائید. دستمال مرطوب آدونیس بر پایه ی گفته‌های مورفی رز، از استعمال تمامی محصول ها اوکلوسیو یا این که پوشاننده پوست، مانند روغن‌ها و کرم‌ها، می بایست در یک‌سری روز ابتدایی آفتاب سوختگی جلوگیری خواهد شد، به همین استدلال میباشد که بیشتر عموم از فرصت‌های قدیم بیشتر از روغن نارگیل در‌پی آلوئه‌ورا می‌رفتند. دلیلی که شما از روغن نارگیل روی پوست جدید آفتاب سوخته گردیده استعمال نمی کنید این میباشد که به جهت خواص پوشانندگی که داراست، میتواند موجب قابل انعطاف‌خیس شدن پوست و بدتر شدن ظواهر آفتاب سوختگی و حتی حس بدتر در آن گردد. گرین توضیح میدهد: «برهان این پیشامد این میباشد که استعمال از هر نوع روغن روی پوست نو آفتاب سوخته گردیده سبب ساز حبس شدن گرما روی سطح پوست می شود. این قضیه میتواند آفتاب سوختگی را بدتر کرده، موجب ارتقاء التهاب گردیده و پوست شمارا داغ و قرمز‌رنگ نگهدارد و روی هم رفته فرآیند معالجه را وقتگیر‌خیس نماید. به جهت اثرات زخم‌زا بالقوه در شکل به کار گیری از روغن نارگیل فورا بعداز آفتاب سوختگی، مورفی رز می گوید که عالی میباشد مدام تا پس از مقداری فروکش کردن آفتاب سوختگی، از داروهای غیر استروئیدی، ضد التهابی مانند ایبوپروفن، همپا با ژل آلوئه ورا، کرم هیدروکورتیزون و کمپرس‌های خنک به کارگیری کنیدو پس از این مرحله ما به نکته آتی خویش خوا‌هیم رسید.

چه‌گونه فارغ از هیچ خطری از روغن نارگیل برای آفتاب سوختگی استعمال کنیم؟
در شرایطی که نمی‌توانید برای غرق کردن پوست خودتان در روغن نارگیل حوصله نمایید (قبل از همگی اینها، آب رسان میباشد و رایحه نیکی دارااست)، صرفا بایستی تا مسدود شدن آفتاب سوختگی شکیبایی فرمائید. بسته به شدت آفتاب سوختگی پوست، این مرحله ممکن چیزی در بین یک‌سری ساعت تا یکی از دو روز ارتفاع بکشد. شایسته ترین راه و روش برای اندازه‌گیری واحد سنجش بهبودی، این میباشد که دست خویش (یا این که در‌حالتی که دوستی دارید که اینکار را برای شما ایفا دهد) را روی پوست نهاده و مشاهده کنید که آیا بیشتر از مدام از خویش گرما خارج می دهد یا این که خیر. در صورتی‌که آفتاب سوختگی شما بیشتراز حد گرم وجود ندارد، پس شما برای به کارگیری از روغن نارگیل فراهم میباشید. گرین توضیح میدهد: «زمانی که پوست خنک شد، وقت آن فرا می رسد تا از آحاد مزایایی که روغن نارگیل برای پوست شما دارااست، منفعت‌مند گردید. به کارگیری از روغن نارگیل برای آهسته کردن آفتاب سوختگی‌ها سلول‌های پوست شمارا مغذی و پرانرژی می‌نماید. این فرمان سبب ساز تحریک پوست به معالجه و تجدید بنا فرآیند آن می شود تا به پوست شما یاری دهد که به طور طبیعی لایه‌های مازاد پوست مرده که آن را محکم، کدر و قالب قالب کرده از دربین برنده شود. ولی به حافظه داشته باشید، فرقی نمی‌نماید که هنگام دست زدن به تاول یا این که پوست تخریب گردیده گرما شم میکنید یا این که خیر، در هر شکل نباید روی آن ها از روغن نارگیل استعمال نمایید. مورفی رز و گرین، هر دو، در ارتباط اینکار به جهت خواص حبس کردن گرما هشدار می دهند.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 13:26

هورمون‌ها و تندرست پوست
از آنجایی که بخش اعظمی از عملکردهای تن را هورمون‌ها تهیه و تنظیم می‌نمایند، با بالا رفتن سن، این هورمون‌ها و تعادلشان از جهات مختلفی بر روی سالم پوست شما تأثیر می گذارند. دستمال مرطوب آدونیس متعادل نگه داشتن و سعی درست آن ها به شما امداد می‌نماید تا شایسته ترین وضعیت جسمی را داشته باشید. یک نقطه خوب برای استارت روتینی برای داشتن هورمون‌های متعادل، تناول کردن غذاهای مغذی و منزه‌کننده، رئیس استرس و جلوگیری از به کارگیری از تولیدات حفظ فردی میباشد که دربردارنده EDC میباشند.

چه عواملی ممکن میباشد تعادل هورمون ها را در تن بهم بریزد؟
دست اندرکاران محیطی برای مثال حالت معاش آدم و نوع تغذیه و رژیم غذایی که هر شخص داراست ممکن میباشد تعادل هورمون را در تن مبتلا تغییراتی بکند. با اعتنا بدین نکته، هر فردی بایستی اعتنا کافی را به رژیم غذایی خویش داشته باشد.
گاهی در تاثیر مصرف داروها ترازو ترشح بعضا از هورمون ها کم و بیش می‌گردد. به همین استدلال خوب میباشد که دارو را فارغ از تجویز دکتر مصرف نکنید.
تنش ها و مشکلاتی که سبب ساز ساخت استرس در فرد می گردد نیز در بهم ریختن تعادل هورمون ها مفید میباشد.
یکی‌از مهم ترین عواملی که تعادل هورمون را در تن بهم می ریزد مواد شیمیایی میباشد که در وسایل آرایشی، بهداشتی وجود دارااست. این وسایل ممکن میباشد دارنده تعدادی ترکیبات باشند که سبب ساز تغییر و تحول در معیار هورمون ها گردد.
نوع ورزش و همینطور کار های روزمره هر فرد نیز در معیار هورمون تاثیرگذار میباشد.

تغییرات در تندرست پوست و زیبایی ظاهری در تاثیر تغییر‌و تحول هورمون ها
همان طور که اشاره کردیم هورمون بشر ممکن میباشد در تاثیر کارداران مختلفی مبتلا تغییر و تحول گردد. یک کدام از حساس ترین عصر هایی که تغییرات هورمونی به شدت دیده می شود؛ زمانه بلوغ میباشد. در‌این فرصت تن آدم مبتلا تغییراتی گردد و واحد سنجش هورمون های وی نادر و یا این که زیاد می‌گردد. این تغییرات هورمونی بر تندرست پوست نیز اثر گذار میباشد.

در حین وصال به سن بلوغ، جوش و یا این که آکنه هایی بر روی شکل ساخت میگردد که ممکن میباشد اکثر شما این موضوع را تجربیات کرده باشید. البته این قضیه با گذر مجال و به تعادل وصال معیار هورمون ها بهبود مییابد. فقط نکته ای که بایستی در زمان این مجال به آن دقت داشته باشید این میباشد که از پوستتان به صدق حفظ نمائید.

کارایی هورمون استروژن در تن زنان
تاثیرات هورمون ها بر سالم پوست در هنگام یائسگی و یا این که فرا وصال پیری با ارتقا سن، ساختار فیزیکی و جسمانی هر فردی مبتلا تغییرات می‌شود. یکی‌از مسائلی  که بانوان با ارتقاء سن خویش با آن مواجه می گردند؛ مورد یائسگی میباشد. در تاثیر تغییرات هورمونی که در تن  حادثه می افتد هر زنی در سن های گوناگون با مورد یائسگی مواجه شود. استروژن هورمونی میباشد که در تن زنان سبب ساخت و ساز یائسگی می‌شود و کاهش مقدار آن ضمن یائسگی با بی آبی و زبری پوست نیز یاور میباشد. همینطور با ارتقا سن و مجاورت شدن پیری نیز تغییراتی در تعادل هورمون ها ساخت می‌شود. چین و چروک هایی که در حین پیری ساخت و ساز میشود در تاثیر همین تغییرات هورمونی میباشد.

سود گیری

با دقت به مطالبی که به آن اشاره شد، هورمون ها یک کدام از کلیدی ترین و مهم‌ترین کارداران اثر گذار بر تندرست پوست و زیبایی می باشند. در زمان تحقیق های صورت گرفته در خصوص تاثیرات هورمون بر تندرست پوست معلوم گردیده‌است که هورمون های استروژن، تستوسترون، و هورمون های تیروئیدی مهم‌ترین هورمون های تاثیرگذار در تندرست پوست می باشند. عدم تعادل در معیار این هورمون ها قادر است تندرست پوست را به خطر بیندازد.

کارداران مختلفی مثلا شغل های روزمره، نوع تغذیه، و مواد آرایشی که هر فرد در طی روز گزینه به کار گیری قرار می‌دهد ممکن میباشد باعث تولید تغییرات هورمونی در تن بشود. امید خواهیم داشت که داده ها کافی در باب تاثیرات هورمون بر تندرست پوست را در چنگ شما قرار داده باشیم تا بتوانید پوستی تندرست و خوشگل را داشته باشید

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 143 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 12:14

موهای صاف و ژاپنی
با تاسی از طریق صافی مو ژاپنی، موهای صاف و عریان را مانند آن ها بدست آورید. به کار گیری از بعضی از این تکنیک‌های ژاپنی در معاش روزانه شما نیز قابلیت و امکان‌پذیر میباشد. دستمال مرطوب آدونیس دست‌کم یکسری هفته نیاز به تکرار دارید تا نتیجه ها قابل مشاهده را ملاحظه کنید.

آرایشگران یک سیستم صاف کننده سوای پوشش ساخت‌و‌ساز می‌نمایند که از مراحل اکسیداسیون گرما استعمال می‌نماید.
این امداد می‌نماید تا از روش ترکیبی از مواد شیمیایی و اتو، مواد به باطن موها راه پیدا کند.
مرتبه حرارت مطلوب برای استحصال به موهای صاف درخشان و ابریشمی از این روش، 356 رتبه میباشد.
یک قابل انعطاف‌کننده پروتئینه به موها زده می‌گردد.
در پی آن یک تولید کننده دوباره، که محلول تیوگلیکولات میباشد، استعمال می شود.
با استعمال از سشوار و برس‌پیچ موها را کم آب کرده که‌این شغل سبب ساز نرمی موها می‌گردد.
این روند در آخر با کشیدن اتوی مو سرامیکی به نقطه پایان میرسد و حاصل آن قادر است برای ماه‌های زمانبر ادامه داشته باشد.
صافی ژاپنی گیسو چطوری اعمال میشه؟
پیش از اجرا هر نوع عملیات صافی یا این که احیا موی مایحتاج میباشد تا آغاز مشورت صورت بپذیرد. بدین شکل که آرایشگرتان می بایست موهای شمارا از نگاه کالا موی و ضخامت و تندرست تحقیق کند. بعضی از بلاها ناشی از هایلایت های قبل و دکلره و … آثارشان همیشگی میباشد و روی موها به خیر به چشم می خورد. در این باره فقط لحاظ یک آرایشگر کارشناس اساسی میباشد. صافی ژاپنی گیسو از تکنیک های به طور کامل تخصصی میباشد که صرفا بوسیله آرایشگرهای مجرب و فراگیری چشم اعمال می گردد.

با اعتنا به ترازو زخم به مو سر از محلول های صافی با شماره های متفاوتی به کار گیری میگردد. کارکشته ترین مواد برای موهای طبیعی که تا به امروز با مواد شیمیایی تماس نداشته اند، به شغل می رود. این موها سلامت و توانا می باشند و تا قبل از این دکلره، فر، هایلایت و … نشده اند.

در امر کسانی که پیش از این موها را دکلره کرده اند نیز دو تیم به چشم میخورد. مجموعه نخستین با وجود رنگ و دکلره و فر و … دارنده موهای سلامت و باکیفیت میباشند. این موها در گیر زخم نشده و وضع و اوضاع خیر و خوبی دارااست. ولی در باب خانم هایی که موهای مجروح دارا‌هستند آرایشگرتان از ملایم ترین محلول صاف کننده گیسو استعمال می نماید.

 

آزمایش استقامت موها
بعداز تحقیق اول دفعه به‌این مرحله میباشد. عکس العمل تارهای موی در قبال مواد شیمیایی، یکسان وجود ندارد. این بستگی به کالا موی، ضخامت و معیار جراحت دارااست. اگرچه یک آرایشگر زبده می‌داند چه درصد از مواد را به کار گیری نماید البته عالی میباشد از پیشین آزمایش صورت پذیرد. در‌این تست نصیب کوچکی از تارهای موی غیروابسته گردیده و با محلول متبوع برای صاف کردن مو سر، آزمایش می گردد.

این عمل چیزی مشابه به آزمایش رنگ موی میباشد که مسلما می بایست پیش از نقاشی کردن موها صورت بپذیرد. این تست نشانه می‌دهد که موها چقدر مقاوم می باشند. هر چقدر معیار زخم به موی بیشتر باشد، مقاومت کمتری داراست.

فراهم سازی پیش از صافی مو سر ژاپنی
درین مرحله موها شسته میشود تا برای اعمال عملیات صافی موی، مشکلی نباشد. برای شستشوی موها از یک شامپوی ملایم به کار گیری می‌گردد. این شغل الزامی میباشد و نباید این مرحله حذف خواهد شد چون در سود پایانی اثر می‌گذارد.

سفارش مدیریت:  چرا موها سوخته و وز به حیث می‌رسد؟ به یار رویکرد های ترمیم وزی موی
آن گاه ما یحتاج میباشد تا از اسپری محافظ بر روی موها استعمال شود. این اسپری چیزی وجود ندارد جز محلول آب و مواد پرخاصیت که موها را در قبال حرارت، نگهداری می نماید. با این عمل مقاومت تارهای گیسو بیشتر گردیده و مواد شیمیایی صاف کننده موی و حرارت بالا نمی تواند به ساختار مو سر زخم وارد نماید.

 

اجرای آخری صافی گیسو
محلولی که برای صافی مو ژاپنی به کار گیری می توان به ریشه جراحت میرساند. بدین ترتیب تماس این مواد با ریشه گیسو، اختلال ساز شود. یک آرایشگر حرفه‌ای می‌تواند لایه های گیسو را با مواد صافی آغشته نماید طوری که مسافت مواد با ریشه گیسو نیز نگهداری گردد. طرز شغل مداقه متعددی داراست هر سیرتکامل کشش و یا این که فشار به تارهای مو سر، موجب میگردد که مو سر زخم ببیند.

پروسه صافی ژاپنی موی در میان 3 تا 5 ساعت ارتفاع می‌کشد. بعداز آغشته کردن مواد صافی به موی، مورد نیاز میباشد تا فرصت متبوع به پایان برسد. آنگاه موها تماما آبکشی میگردد تا مواد شسته خواهد شد. شستشو و کم آب کردن موها می بایست به آرامی صورت پذیرد.

اتوکشی گیسو
بعد از تصاحب کردن آب مازاد گیسو با حوله، مانده نم گیسو با سشوار کم آب میگردد. آن گاه دفعه به اتوکشی گیسو میباشد. جنبش دست و سشوار در زمان اتوکشی التفات متعددی دارااست. اتوی مو سر بایستی به طور کامل صاف و بی واسطه تکان نماید در غیر این شکل موها نمیشود و شرایط خیس باقی می‌ماند. با اعتنا به بلندی و وسعت گیسو عملیات اتوکشی گیسو یک تا دو ساعت به مجال نیاز دارااست.

بعد از اتمام اتو کردن گیسو، محلول خنثی کننده برای پرهیز از توقف فرایند صافی مو سر، استعمال می‌گردد. ماده خنثی کننده نیز نباید با ریشه مو سر تماس داشته باشد. بعد از 5 تا 10 دقیقه بایستی موها را مجدد آبکشی کرد.

 

نکات اصلی در صافی  مو سر ژاپنی
مرحله شستشوی مواد خنثی کننده نیاز به نازکی و اعتنا متعددی دارااست. آغاز مواد از روی موی شسته گردیده و آن گاه از یک کاندیشنر به کارگیری می گردد. این مرحله برای اعتقاد از تمیز شدن بدون نقص مواد خنثی کننده از روی مو سر الزامی میباشد.

هنوز شغل های متعددی ما‌نده تا موها صاف و شوند. شاید قدری طولانی و خسته کننده باشد البته فیض عمل بهتر میباشد. مجدد موها با سشوار کم آب می‌گردد و در غایت نیاز به اتو کردن موی میباشد. غایت توجه و نازکی درین مرحله به شغل می رود و تمامی زیبایی مو سر بستگی به اجرای درست اتوی گیسو داراست. حرکات دست آرایشگر بسیار اساسی میباشد البته عنایت یک اتوی مو سر عالی را نمی قدرت نادیده گرفت.

توصیه مدیریت:  12 راه‌حل خوب برای داشتن لب های طبیعی و صورتی خوشگل
برای کراتینه و صافی ژاپنی و کلیه طرز های احیا مو سر می بایست از اتوی مو سر مخصوص به کار گرفت. اتوهای ساده به هیچ وجه مطلوب این شغل نیستند و به شدت موها را در معرض زخم قرار می‌دهند. این اشتباهی میباشد که بخش اعظمی از همیاران نیز دانسته یا این که ندانسته جاری ساختن میدهند.

حقیقت اینجاست که بها اتو گیسو اختصاصی احیا چند موازی یک اتوی بی آلایش میباشد. ولی تا‌زمانیکه ابزار شغل استاندارد نباشد نمی اقتدار انتظار اعجاز داشت

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 120 تاريخ : دوشنبه 10 مرداد 1401 ساعت: 16:27

گونه های پرکننده‌های پوستی مو جود برای اسکار آکنه 1. پرکننده‌های اسید هیالورونیک

تن ما طبیعتا اسید هیالورونیک ساخت و ساز می‌نماید تا سطح هیدراتاسیون پوست را مراقبت نماید. دستمال مرطوب آدونیس متخصصان پوست ممکن میباشد از اشکال مختلفی از این پرکننده برای اعتقاد و باور از منزه بودن استعمال نمایند.

بعضی از پرکننده‌های پوستی دوستداشتنی هیالورونیک اسید عبارتند از Belotero و Restylane. پرکننده‌های Restylane 6-9 ماه دوام میاورند، در حالی که Belotero قادر است تا 12 ماه دوام بیاورد.

2. پرکننده پوستی مبتنی‌بر کلاژن
کلاژن اولی ماده گزینه پذیرش FDA آمریکا (سازمان طعام و داروی آمریکا) برای پرکننده‌های پوستی بود. Bellafill رایج‌ترین پرکننده مبتنی‌بر کلاژن میباشد. این ماده برای لبریز کردن اسکارهای حفره‌دار و دارنده فرورفتگی شدید به کارگیری می گردد و دربردارنده 80 درصد کلاژن و 20 درصد پلی‌متیل متاکریلات (PMMA)، یک پرکننده نصفه مستمر میباشد.

پرکننده‌های کلاژن، کلاژن طبیعی از دست رفته در اسکار را مجدد لبریز می‌نمایند و ساختار حمایتی آن را تجدید بنا می‌نمایند. با این حالا، پرکننده‌های پوستی برای تک تک اسکارهای آکنه شغل نمی کنند. برای جزئیات بیشتر به قرائت ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: زیبایی و شفافیت پوست

آیا پرکننده‌های پوستی روی کل اسکارهای آکنه تاثیر می‌نمایند؟

نه. پرکننده‌های پوستی تنها روی اسکارهای آتروفیک شغل می‌نمایند. اسکار آکنه دو نوع میباشد:

اسکارهای آتروفیک: این اسکارها صاف می باشند و سبب ساز فرورفتگی روی پوست می گردند. اشکال گوناگون اسکارهای آتروفیک عبارتند از: ماشین باکس‌ای، یخ شکن و اسکار چرخشی.

اسکارهای هیپرتروفیک: برجستگی‌های پر رنگ بافت اسکار می‌باشند.

فیلرهای پوستی ممکن میباشد عوارض جانبی یه خرده ساخت و ساز نمایند. نصیب آینده را نظارت نمائید.

عوارض جانبی پرکننده‌های پوستی برای اسکار آکنه


ممکن میباشد فورا یا این که بعداز یک هفته از شغل عوارض جانبی خفیفی را تجربیات فرمایید. علائم عبارتند از:

  سرخی
  خارش
  تورم
  کبودی
  بثورات
  درد خفیف
در بیشتر مفاد، این عوارض خویش به خویش از در میان می روند. برای خودداری از هر سیرتکامل جراحت دور از شوخی، از لایه‌برداری پوست با اسکراب‌های فیزیکی یا این که اسیدهای شکل پرهیز کنید. در شکل عدم رفع عوارض بعد از دو هفته به دکتر معالج خویش اگاهی دهید.

هنگام حدس پرکننده‌های پوستی برای اسکار آکنه، مطمئن گردید که معیارهای نام برده در تحت را رعایت می کنید.

بیشتر بخوانید: دست اندرکاران جوش های رمز سیاه

چه افرادی می توانند از پرکننده‌های پوستی برای اسکار آکنه به کارگیری نمایند؟

ممکن میباشد به سراغ پرکننده‌های پوستی بروید در صورتی‌که:

شما بالای 21 سال سن دارید.

شما اسکارهای عمیق آکنه دارید.

خوب میباشد پیش از تعیین فیلرهای پوستی با یک دارای تخصص پوست مشاوره فرمایید و اسکار و پوست خویش را نظارت فرمائید. در صورتیکه بریدگی و جراحت روی پوست خویش دارید از پرکننده‌ها دوری کنید.

اسکارهای آکنه می توانند شخص را مضطرب و غمگین نمایند. خبر عالی این میباشد که میتوانید از پرکننده‌های پوستی برای آکنه خویش استعمال فرمایید. این یک نحوه زیبایی میباشد که در آن دکتر معالج اسکار آکنه شمارا با اسید هیالورونیک یا این که کلاژن تزریق می‌نماید تا بهبود اسکارها را تقویت نماید. این‌ها ظواهر اسکارها را کاهش می دهند و حاصل قابل مشاهده را حدوداً فورا علامت میدهند. با این حالا، فیلرهای پوستی صرفا روی اسکارهای آتروفیک و هیپرتروفیک عمل می‌نمایند. ممکن میباشد بعداز شغل عوارض جانبی خفیفی مانند تورم، قرمزی یا این که کبودی داشته باشید که در مدتی خویش به خویش از میان می روند. در شکل تداوم این عوارض بعداز دو هفته با دکتر معالج خویش مشاوره فرمایید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 171 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 13:08

روغن زیتون و عسل. آنچه شما نیاز خواهید داشت:

1 قاشق طعام خوری روغن زیتون
1 قاشق چایخوری عسل دستمال مرطوب آدونیس 
1 عدد زرده تخم مرغ
طرز به کار گیری:

روغن زیتون، عسل و زرده تخم مرغ را در یک پیاله بریزید. این‌ها را به صحت ادغام نمائید.

این خمیر را روی شکل خویش بمالید و اذن دهید 15 دقیقه بماند.

هم اکنون آن را با آب گرم بشویید.

این فعالیت را دو توشه در هفته تکرار فرمائید تا نتیجه ها قابل مشاهده را مشاهده کنید.

این ماسک شکل به محافظت خواص ارتجاعی، صافی، آبرسانی و درخشندگی طبیعی پوست امداد می‌نماید. عسل یک مرطوب کننده‌میباشد و همینطور دربردارنده آنتی اکسیدان‌هایی میباشد که پوست کدر را جوان می‌نماید. زرده تخم مرغ دربردارنده مواد پرخاصیت میباشد که پوست را مرمت و محکم می‌نماید و به آن درخشندگی زیبایی می بخشد.

 روغن زیتون و زردچوبه برای پوست

آنچه شما نیاز خواهید داشت:

1 قاشق طعام خوری روغن زیتون
1/2 قاشق چایخوری پودر زردچوبه
2 قاشق غذاخوری ماست معمولی
شیوه به کار گیری:

همگی‌ی مواد را با هم ادغام کرده و روی شکل بمالید.

اذن دهید بسته شکل به برهه زمانی 10-15 دقیقه کم آب گردد.

آن را با آب بشویید. برای تمیز کردن لکه زردچوبه از روی پوست میتوانید از یک منزه کننده ملایم شکل به کارگیری فرمائید.

این را دو توشه در هفته انجام نمائید.

پودر زردچوبه اکثر اوقات در بسته‌های شکل گیاهی خیر فقط برای معالجه ایرادات پوستی بلکه برای تولید درخشندگی طبیعی به پوست استعمال می شود. کورکومین یک جزء کلیدی زردچوبه میباشد که مسئول اثرات موءثر آن بر روی پوست میباشد. ماست در‌این پک شکل، پوست را وضعیت می دهد و همینطور با محتوای اسید لاکتیک خویش آن را پر‌نور می‌نماید.

بیشتر بخوانید: 10 مزیت شگفت‌انگیز فیشال شکل برای داشتن پوستی براق

 روغن زیتون و روغن کرچک

آنچه شما نیاز خواهیدداشت:

1 قاشق چایخوری روغن زیتون
1 قاشق چایخوری روغن کرچک یا این که روغن نارگیل
تعدادی قطره روغن درخت دمنوش یا این که روغن اسطوخودوس (ازروی اراده)
آب گرم
نحوه به کار گیری:

کل روغن‌ها را با هم ترکیب کرده و پوست شکل را با آن ماساژ دهید. از حرکات دایره‌ای ملایم استعمال فرمایید.

ماساژ را برای 2-3 دقیقه ادامه دهید.

ترکیب روغن را برای 10 دقیقه دیگر نگه‌دارید و آن گاه آن را با یکدست شستشو آغشته به آب گرم منزه نمایید.

این فعالیت را 3-4 توشه در هفته اجرا دهید.

استعمال از مخلوط روغن برای ماساژ پوست، ساخت‌و‌ساز چربی طبیعی پوست را به سطح های طبیعی گشوده می‌گرداند. سلول‌های پوست به صورت منظم تغذیه و مجدد لبریز میگردند و پوست شما‌را قابل انعطاف، لطیف و براق می‌نمایند. این معالجه با روغن زیتون همینطور دارنده مزایای مازاد ضد پیری در کار میباشد.

بیشتر بخوانید: زیبایی و شفافیت پوست

روغن زیتون و سرکه برای پوست

آنچه شما نیاز خواهیدداشت:

1/2 فنجان روغن زیتون
1/4 فنجان سرکه
1/4 فنجان آب
یک بطری (برای حفظ)
نحوه استعمال:

کل مواد را درون بطری بریزید و عالی جنبش دهید.

یک‌سری قطره از این معجون را روی شکل خویش استعمال نمایید. با حرکات دایره‌‌ای ایفا فرمایید.

این را یک شب بگذارید روی پوستتان بماند.

این فعالیت را هر شب پیش از خواب تکرار نمایید.

در حالی که روغن زیتون پوست را تغذیه می‌نماید، سرکه رنگ پوست را با ماهیت اسیدی ملایم خویش یک دست می‌نماید.

روغن زیتون برای پوست بسیار موثر میباشد، به خصوص هنگامی که به طور موضعی استعمال شود. تمامی‌ی این معالجه‌ها طبیعی میباشند و درصورتی که روزمره از آن ها استعمال نمائید، پوستی براق و روشن برای شما به ارمغان میاورند. از این قبل، کلیه ما فارغ از نیاز به هزینه گزافی برای اثاثیه آرایشی تغییر تحول یافته شیمیایی، آن درخشش سلامت را می خواهیم. بدین ترتیب، در صورتی در ادامه روش‌هایی برای به کارگیری از روغن زیتون برای آن درخشش میباشید، این آیتم‌های مقرون به صرفه را آزمون فرمایید، که ممکن میباشد به آسانی در منزل تهیه و تنظیم شوند. با این درحال حاضر، پیش از به کارگیری از آن، مطمئن گردید که یک آزمایش پچ اجرا دهید. چنانچه که در پهنا 48 ساعت برخورد ناخوشایند یا این که تحریکی تولید نشود، به کارگیری از آن بر روی شکل و تن بی‌خطر میباشد.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 316 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:29

در شرایطی‌که ماهی نو دوست ندارید، می توانید پاد شاه ماهی نمک‌فایده مصرف نمایید که آن هم یکی‌از منابع ویتامین D میباشد. دستمال مرطوب آدونیس هر ۱۰۰ گرم پادشاه ماهی نمک‌فایده، ۶۸۰ واحد ویتامین D وجود دارااست که موازیِ ۱۷۰ درصد از شاخص RDI میباشد.
ماهی نمک‌بهره در عین اکنون مقادیر متعددی سدیم داراست که بعضی از اشخاص، بیش تر از اندازه مصرف می‌نمایند.
ماهی ساردین نوع دیگری از پاد شاه ماهی میباشد که مقدار متعددی ویتامین D داراست. در هر وعده مصرف این ماهی، ۲۷۲ واحد ویتامین D وارد تن می گردد که ۶۸ درصد شاخص RDI میباشد. اشکال دیگر ماهی‌های چرب نیز منبع نیکی برای تأمین ویتامین D میباشد. لوزی‌ماهی یا این که هلیبوت (که نوعی ماهی پهن گران قدر میباشد) در هر ۱۰۰ گرم دربردارنده ۶۰۰ واحد و ماهی ماکرل در هر ۱۰۰ گرم دربردارنده ۳۶۰ واحد ویتامین D میباشد.
۳. روغن جگر ماهی

روغن جگر ماهی یکی‌از کامل کننده‌های پرطرفدار میباشد. درصورتی که ماهی دوست ندارید، میتوانید با مصرف روغن جگر ماهی مواد مفید خاص مایحتاج تن خویش را که در دیگر منابع به‌مشقت یافت میشود، تأمین فرمایید.
در هر قاشق دمنوش‌خوری از روغن جگر ماهی، ۴۵۰ واحد ویتامین D وجود داراست. با این اکانت، این ماده‌ی مغذی یکی‌از شایسته ترین منابع تأمین این ویتامین محسوب میشود. روغن جگر ماهی از قبل به‌مراد پیشگیری و معالجه کمبود ویتامین D در خردسال ها آیتم استعمال قرار گرفته میباشد.
روغن جگر ماهی همینطور منبع فوق‌العاده‌ای از ویتامین A میباشد. صرفا در یک قاشق دمنوش‌خوری از آن، ۹۰ درصد شاخص RDI ویتامین A وجود دارااست. با این هم اکنون اخذ مقدار بیشتراز اندازه‌ی ویتامین A می تواند مضر و خطرناک باشد. پس خوب میباشد در مصرف روغن جگر ماهی توجه و احتیاط نمائید و بیش تر از مقدار نیاز تن‌تان، مصرف نکنید.
این ماده همینطور دربردارنده اسید چرب امگا ۳ میباشد که کمبود آن در تن بخش اعظمی از اشخاص وجود دارااست.

بدین مراد مورد نیاز میباشد، غذاهایی نظیر ماهی های چرب مثل سالمون، ماهی خال خالی و بدن، مصرف نمائید. همینطور زرده ی تخم مرغ، کبد گاو، پنیر، شیر، آب پرتقال بی نیاز گردیده با ویتامین D، روغن‌ کبد ماهی (یک قاشق دمنوش خوری از آن، دو موازی ترازو روزمره‌ ویتامین D داراست) را وارد اپ غذایی خویش نمائید.
پیشنهاد میشود، قبل از مبادرت برای مصرف هر معیار از تکمیل کننده های دربردارنده ویتامین D آغاز با پزشکتان کلام فرمائید تا اعتقادوباور نتایج خواهد شد که مقدار ویتامین مصرفی شما کافی و به اندازه باشد.
سطح مطلوب ویتامین D برای تن چقدر میباشد؟برای معلوم شدن سطح ویتامین دی بدنتان می بایست تست خون بدهید. فیض آزمایشتان را با اعتنا به داده ها پایین تعبیر و تفسیر نمائید:
کمتر از 30: علامت کمبود ویتامین D میباشد که می بایست با پزشکتان مشورت کردن فرمایید و با کامل کننده ها آن را جبران فرمایید.دربین 30 تا 50: کلاً برای سالم همگانی و استخوان ها کفایت نمیکند.فراتر از 50: این ترازو ویتامین D برای تندرست تن کافی میباشد. در حالتی که ویتامین D فراتر از این سطح باشد، الزاماً به‌این مفهوم وجود ندارد که برای سلامتتان خوب باشد.فراتر از 125: خیلی بیشتر از واحد سنجش مایحتاج تن میباشد و ممکن میباشد اثرات نامطلوبی بر سالم شخص داشته باشد.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 136 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 12:53